Selam arkadaşlar , FM07 oyununu yeni kurdum bilgisayarıma.Fakat şu siyah ekran sorunu yüzünden oyuna birtürlü başlıyamadım,Dil seçeneklerinden ingilizce'yi seçiyorum , Documents And settings ten de FM07 Klasörünü siliyorum Fakat tık yok birtürlü geçemedim siyah ekranı , ne yapmam gerekiyor heryeri aradım yok yok yok olmuyor , Şimdiden MsjLarınız için tşkederim.!