Boogeyman87 Drogba İle Devam Ediyorum... Karşınızda Drogba Artık Benim Yaptığıma İnanmayanlara Karşı Birazda Türk Faceleri Yapcam;)
galatasarayli67 hiç fena değil;) göz bebeklerine bi ayar çekersen güzel bi face olur;) bide dudağa update gerek;)
LuNaT1C Van Persie'yi kendi yaptığına dair yazılılarla iyi süslemişin psde^^ Püh ne yazık ki çaldığın ortaya çıktı ;/ **Sakın Facemi Çalmayın Çok Uğraştım!** Yazık çok yazık ^^
Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: Boogeyman87 Baş Mesajı Değiştirdim LuNaT1C galatasarayli67 Mesaj Attım Bak;) ";)" ne ya çok bişi yapmış gibi.. Önce çalıp rezil olduktan sonra alıntı yazman çok büyük bişey mi ?
esadowic hakkaten önce diosun benim die.sonra rezil olunca aa pardon alıntı bunlar diosun.şu haline acıom senin yazıklar olsun.internette en sevmediğim şey: hackcılık ve emek hırsızlığı.