GKAN'ın PS2 yamasını PSPye uyarlıyorum ve nerdeyse tamalandı ufak sorunlar var ve bir kaç yapılması gereken en kısa zamanda onlarıda halledicem ve oyunu upload edecem :)
İşte bir kaç ekran görüntüsü





Formalar ve logolar yani bütün grafikler Gökhan abimizindir.Bana sadece Türkçeleştirme ve kadro işi kaldı. Onun izniyle bu uyarlama işine giriştim. Teşkkür etmek isteyen bana değil Gökhan abiye etsin