wxkare http://www.youtube.com/v/_ufENKq8D1Y>http://www.youtube.com/v/_ufENKq8D1Y type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
_Professional_ one öle yaw bikerede bende ronaldoyla oldu top sürüyodum l1 l2 falan tuşları karıştırdım bi anda ronaldo topu sektirdi döndü roveşata çekti noldu anlamadım sonra bidaha yapamadım büyük ihtimalle bug oldu o da sektiriyomuş ve bu şekilde denk geldi
erseldondar Eşeğe dur için bir söz söylenir "..." :D :D One be rastgele mi oldu yoksa kendin mi yaptın?
eray311 ben bele kadar topu kaldırmayı ve rövaşata çekmeyi biliomda 5 metreye kadar kaldırmayı bilmiom:D
Ayrton Senna Da Silva Bunun bir benzerini Fifa 99'da yapıyordum. Ctrl+A ile topu kaldırıp Şut çekince bu hareketin benzerini yapıyordu. :)
nazimgel46 **bende de bi kere buna benzer olmuştu ama rövaşata filan vuramadım top rakibe gitti :D **