Beyler Fenerbahçeyle oynuyorum sanırım oyuna başlarken 2 yıl sözleşmeli başladım.2009 yılına geldim sözleşmem bitti bi baktım yenileme falan yok ekranda sadece career bölümü çıkıyo takımlardan teklif bekliyorum.2 senede Türkiye ligi,kupası Şampiyonlar ligi,Süper kupa falan filan ne kadar kupa varsa kazandım.
Levelim 7 şuanda neden sözleşme yenilemediler.Ya da benim sözleşme yenilemek istiyorum diye önerebileceğim bi yer var mı? Ya da herhangi bi hile falan lütfen yardımcı olun çok güzel bi takım kurmuştum.
NOT: Oyunun kayıt tarihi 17 Haziranda 1 Temmuzda da sözleşmem otomatik iptal oluyo başka biriyle anlaşıldığı yazıyo.Kısacası 13 günüm var.Ne yapılabilir?