Orjinal Mesajı Yazan: SouND_Of_DarkNeSS
bu arada aLican kardeş eğer yaşın gerçKtn profiLindeKi ise yaşına rağmen ii çaLışıyosn.......SBS'ye de ii hazırLanmanı tavisye ederm :D :D
Evet gerçekteki gibi. Hiç utanmıyorum bundan. Çünkü utanmam için bir neden yok. Ama nedense, bazı insanlar, utanmam gerektiğimi, büyüyüp de(?) gelmem gerektiğini söylüyorlardı. Benim büyüklüğümü, yamalarımla ölçsünler. Ve yine o insanlar, hiç utanmadan yaşımla dalga geçiyorlardı. Şimdi bu yamayı görüyorlarsa, ne yapıyorlar, merak ediyorum. Ama, ben onların her zaman karşısındayım. Ben, onların ve o zihniyete sahip olan, karanlık akılların her zaman karşısındayım. Çünkü haklıyım!
SBSye gelince, çalışıyorum kardeş, zaman buldukça d abu işlerle uğraşıyorum;;)
Çözümcülüğümüze övgün için teşekkürler, biz şunu düşünüyoruz ama;
-Ortaya bir yama koyuyorsan, sorunlarının da arkasında olacaksın. Olmayacaksan, yama koymayacaksın;)
Sağolun... Elimizden geldiğince bir yama çıakrmaya çalıştık. Ve başarılı olduğumuzu görüyorum;)