BLACK EAGLE5 BEN FULL STADYUM YAMASIYLA BİRLİKTE SON VERDİĞİN LİNKTEKİ DOSYAYI SORUNSUZ KULLANIYORUM AMA UMARIM FULL TSL MİNİFACE PACK YAPARSIN ELİNE SAĞLIK
Sag0k3y Orjinal Mesajı Yazan: furky44 tebrik ederim hem sagocu hem fifacı seni çok sevdim sag0k3y ;) eyw. çalışmalarıma sgc de devam ettim