ilk once yamada cıkan e_text ve 0_text dosyasını masaustune yukluosun dkzyi acıyon sonra fileden option file dion oyunun yuklu oldugu konamı pes 6 (yada nereye yukledıysen) datın içinde e_text tıklayıp ac dıon sonra doluo fılenın yanında edıt var ondan ımport tan ımport all filese tıklıon sonra masaustune attıgın e_texti tıklıyosun cıkan seye ok dıosun sonra kaydetme ısareti var ona tıklayıp masaustune kaydedıosun sonra masaustne kaydettıgın seyı oyun kayıplıoldugu konamı pes 6 (yada nereye yukledıysen) datın ıcıne atıosun aynı seyı 0_textin icinde yapıosun bu kadar bıraz uzun surdu ama ınsallah deger yapıp yapmadıgını yaz :)