Sevgili soccernet üyesi kardeşlerim Tezavhurat yamalarını dikkatlice incelediğimde Galatasarayınkini göremedim.Yani sadece Fenerbahçe ve Beşiktaşa var.Galatasaray için sadece gol sonrası müzik yapılmış ama tezavrat yok.Ben yapmayı becerebilsem ben yapıcam ama beceremiorm :S Sizden ricam Galatasaray'ada bi yama yaparsanız sevnirim.(Örnek:''Saldırın durmadan bu taraftar arkanızda her zman Cimboma rahat yok Şampiyonlar şampiyonu olmadan'' gibi :)