arkadaşlar benim pes 2008 donuyor maçın ortasında bilgisayara reset atmak zorunda kalıyorum. Settings deki ayarları da low'a çektim. Oyun hızlı ama bir pozisyon tekrarı veya golden sonra ya da maç sonunda ekran siyah oluyor.Yanda da pes 2008 amblemi tamam öylece kalıyor. Bana önerebileceğiniz bir çözüm varsa çok memnun olacağım.
(Ekran kartım:256 , RAM:512)
Yardım ve önerilerinizi bekliyorum.