Arkadaşlar stadyumları yine sallama yapmışlar.. stad isimleri falan.. ayrıca 2009 uefa finali şükrüsaraçoğlunda oynanacak.. oyundaki stada bakın 3 katlı saçma çatı metaryelleri olan bi stad... ve teknik direktör - başkan isimlerini de sıkmışlar resmen... stad yapımı çok ayrıntılı olması güzel olmuş fakat arayüz bence ii deil.. eski sisteminde olsa güzel olurmuş.. çok karışık.. ikinci kata çıkamıyorum stad yaparken.. türkçe yama çıktığı an indirip sükrü saraçoğlunu yapıp forumda paylaşıcam...