maxismaxis tsl logolarını yukledim ama hala eskisi gibi gosteriyo. C:\Documents and Settings\ ....... \Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008\graphics\pictures\logos buraya actım zipi.
erkofa buraya gir bu güncelleştirmeyi yükle o zaman hiç bir sorun kalmaz. güncelleştirmeyle birlikte oyununda türkçeleşir.
maxismaxis oyunum turkce zaten ama dosyanın soylendigi yere atıldıgından ve temaları sakla seceneginin de iptal oldugu bi gercek var. neden olabilirki acep