XII **Konya çoşmnus bu arada dikkat ettinizmi nekadar çok Türk var dünya takımlarında.Arkadaş buarada bjk'ye kıyak geçmiş..**
Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: sendersonamca Yahu şu save uyumlu olsa 8.0.1 e ne güzel olacaktı çok merak ediyorum ne durumda TSL :) Kayıtlı oyun 8.01'e uyumlu.
cimboom arkadaslar iraz daha ss koysaniz..indirecemde..biraz önceden göruyum 2100 yili nasil oldugunu..birde rapidshreye koyarmisiniz indirmis olanlar lutfen..böyle yavas gidiyor
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo arkadaşlar kariyer herhalde fener ve cimbomun ezildiği kariyer fenerbahçe en son 2007 de şampiyon olmuş gs de 2006 da kariyer beşiktaş üzerine kurulmuş Fb Türkiye Kupasına uzanabilmiş mi peki?
Venom Beşiktaş üzerine kurulmuş diyorsun ama medya tahminlerinde Beşiktaş 12. sırada :), FB 1., GS 2. sırada.
bjkaan57 Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva FM2008´de 2100 yılına gelmem sebebiyle Makalele´nin izniyle 31.12.2099 tarihli save´mi sizinle paylaşmak istiyorum...Yeni asıra 1 gün kaldı bu müthiş zevki sizin yani yeni yüzyıl coşkusunu siz ve oyundaki menajerim Kaan TÖNGELCİ´yle birlikte yaşamanızı istedim ve 2100´e bir gün kala oyunu saveledim ve sizinle paylaşıyorum‚ daha önce ne türk nede yabancı sitelerde 2100 yılına gelmiş bir menajere rastlamadım...Bu oyunda 2100e gelen ilk adam olmak çok gurur verici birşey..Oyun için aşağıdaki ssde de gördüğünüz gibi 9 gün 8 buçuk saatimi aldı yani bayagı bir emek harcadım onun için boş geçmeyelim iyi kötü ne düşünüyorsanız yazın...EMEĞE SAYGI Bİ TEŞEKKÜR YETER Tarih:31 Aralık 2099(22.yya 1 gün kala) Menajer Adı:Kaan TÖNGELCİ Takım:Amiens SCF Oyundaki ligler: 1.Türkiye Turkcell Süper Lig 2.Fransa Lig 1 Orange 3.İngiltere Premier Ligi 4.Yunanistan 1.Ligi Uyum:8.0.0 ile uyumludur. Datebase Size:Small Dosya Linki: http://uploaded.to/?id=mvn1eq Dosya Şifresi:bjkaan Dosya Boyutu:110 MB Bi forumda buldum. Paylaşayım dedim :) kardeş bu bnm save dosyam bu kadar konu açılmış üstüne arkadaş alıntı yaptığını belli etmiş bazıları sölemiyor bile kendisi yapmış gibi birde konuşuor yakında patentini alacam kimse bişecik diemeyecek:D sorularınız varsa sorabilirsiniz
71x abi muthiş yaa resimlere baktım da wala allah sabır versın sana 2200 u de deniycen mi yaw deneme abi boswer 10 sürmüş nerdeyse annen baban kızmadı mı hiç "KAK LAN BİLGİSAYARIN BAŞINDAN DİYE" :D
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Fb Türkiye Kupasına uzanabilmiş mi peki? ahahaha:D bende bu sorunun cevabını bekliyorum :D
bjkaan57 hheeh unuttuydum yaww bu siteyi fb türkiye kupasını 2060 larda aldı sanırsam:D o bjk yi medya tahmininde 12. göstermeside ben o kariyeri savelemeden önce 32 sene amiens scf takımını çalıştırdım 32 sene bjk ile oynamadım bjk küme bile düştü o ara ben olmadan başarılı olamıyolar:D ayrıca kartalspor ise bjk den esinlenerek onu aldım oda canavar gibi çıktı:D
35_toll 2100de bjk'nin en yüksek seyircisi 2 milyon. şu anda ise 34 bin falan o zamanın bjk stat büfusu ile bu zamanın stat nüfusu arasında %99.99.9 oranında bi fark var :D buna göre bu zamanın 80milyon türkiye nüfusuyla 2100 yılının nüfusu arasındaki oranı siz düşünün... :D:D:D
ank5454 http://footballmanager08.blogcu.com/..._20224661.html beyler alın bunu bunun gıbı bı hıle yok ronaldo flan herkesı turk yptım herkes bjkde 2 sezonda butun kupaları aldım herkes geldı ama bı tesekkurunuzu esırgemeyın