arkadaşlar dün heveslendim pes 2008 aldım. Bilgisayarıma kurdum ancak oyun çok yavaş oynamakta çok sıkıntı çekiyorum. Bana yardımcı olursanız çok mutlu olacağım.Önerilerinizi bekliyorum.
(Sistem özelliklerim: RAM:512 MB EKRAN KARTI:256 MB Geforce FX 5500)