aker PES 2008 KURARKEN EKRANA GELEN SİYAH EKRANDAN SONRA PES 2008 İKONUNA TIKLADIĞIMDSA OYUN HATA VERİYOR VE AÇILMIYOR.LÜTFEN YARDIM EDERMİSİNİZ....?????
Bilgitivi Orjinal Mesajı Yazan: aker PES 2008 KURARKEN EKRANA GELEN SİYAH EKRANDAN SONRA PES 2008 İKONUNA TIKLADIĞIMDSA OYUN HATA VERİYOR VE AÇILMIYOR.LÜTFEN YARDIM EDERMİSİNİZ....????? evet arkadaşlar aynı hatayı bende de veriyor lütfen yardımlarınızı bekliyoruz.