Arkadaşlar ben manager mod ile ilgili bir şey sorucam. Ben şimdi evimde oynayacağım maçı Quick Sim(Hızlı Simülasyon)
yaptım. Maç Gençlerbirliği ile oynandı ve 2-0 kazandım maç geliri 95.600 € oldu. Ardından Kasımpaşaspor ile deplasmanda oynadım ve 4-0 kazandım bu sefer maç gelirim değil maç giderim oldu ma giderim -110.550 € oldu. Sizce bu neden oluyor ben anlayamadım :(((((