ahmetcim arkadslar ben pes 8 de a ile orta s ile pas d ile şut çekmek istiyom ama nasıl yapılıyor solerseniz seviniim
NeFaKo oyunu kurduğun yere gir settingse tıkla ordan keyboardı seç ayarlarını yap kısa öz konuştum :D