arkadaşlar şu an 2015 senesindiyim ve sizlere bir kaç oyuncu tavsiye etmeye çalışacağım.
öncelikle mixalis pavlis
herhalde yukarıda resimler gerekli bilgiyi veriyordur.
nuri şahin
kolaylıkla bulabilirsiniz borussia dormunt ta oynuyor bence en oyunun en iyi orta saha oyuncusu.yanlız biraz paraya kıymak lazım ben 20 milyon zor aldım.
semir stilic arkadaşlar sadece oynatırsınız ii oyuncudur ama ilerde para etmez