kardeş tezahüratları kendin de yapabilirsin çok kolay.ayrı bi konu açıp anlatmak lazım ama o zaman program falan wermek gerekir:D
ben en iyisi söz açılmışken burda sana anlatayım.
herhangi bir videodan sesi almak istersen ;
1-bu videonun sesini windows movie maker ile alabilirsin.ayrıca bu programla sesi de istediğin kadar yükseltebilirsin.ancak fazla yükseltirsen kulağı tırmalar.
2-aldığın ses (wma) olarak kaydedilir.bunu 3gp converter programıyla wav dosyasına dönüştürecez.daha sonra dkz studio ile adx e çevirip oyuna import ediceksin.
aslında anlatmak bunları yapmaktan daha zor.denersen yapabilirsin.hemde kendi istediğin tezahüratı yapmış olursun