Bu kadar para istenmesi normal. Ama Fabregas'ın hem defansif, hem de ofansif; van der Vaart'ın ise sadece ofansif olduğu düşüncesine katılmıyorum. Fabregas defansa ne kadar yardımcı oluyorsa van der Vaart da olur. Fabregas'ta maçlarda top kapmak için çok efor harcadığını göremiyorum. Cesc (Enes) demek istediğini anladım ama insan cümlelerini okuyunca Fabregas'ın hem çok top kapıp, hem de takımı atağa kaldırdığı akla geliyor. İkincisi kesin, ama birincisinde biraz şüpheliyim.
Fabregas bu yaşında gücü yerinde, çok da teknik, oyun görüşü de oldukça iyi. Messi, Cristiano Ronaldo gibi Fabregas için de çok para istenmesi doğal.