''football manager 08i yeni oynamaya başladım bu işte yeniyim yani.ilk maçlarım resmen faciaydı.ama zmnla takımı toparladım ve nihayet lig başladı bn fenerbahçeyi çalıştırıyorum rakibimde denizlispordu ve maça girmeden önce kadro ayarlarken oyuncuların yanındaki kutucuklarda 'ıne' yazısı vardı ve kadroyu kurdum submit after dedim girmedi ve bnde 15-16 yaşlarındaki futbolcuları oynattım ve 2-o yenildim...
şimdi bana sölermisiniz neden böle oldu.o 'ıne'yazısı yüzünden 3 puanım gitti???''
bunu yazmıştım konumda kilitlenmişti.dediniz ki futbolcunu kayıt etmen gerek peki nerden kayıt edicem.