juanov arkadaşlar pek çok taktik denememe rağmen özellikle deplasmanlarda çok puan kaybediorum takımım gs ama durum böle ne yapabilirim
_extinction_ belirli bir taktik seç öyle dewam et , skorlar ne olursa olsun , sonra düzelirsin ama menejerlik sabır işi bence...