dark darkprince Fenerbahçe' nin 2008 sezonunda kullandığı çubuklu formadır ... Yüklerken *bmp' ye çevirin ... Forma : Görünümü :
dark darkprince Evet Fenerbahçe' ninkini Lizbon'a (olmazsa Porto dene :)) Beşiktaş' ı Benfica' ya... Ama türkiye ligi yaması olası gerekir ... Bjk formasını ise yandaki topicte verdim ... :)
cgtyrn saol gerçi benim fifa 2005 bi değişik sanki portekiz liginn eklenmedi zaten başında turkish super leauge yazıyo ve içinde türkiye kupası var..sizinkiler dede böyle mi:confused:
fenerli_alexxx + TSL 2005 Final Edition indirdim kurdum ama tam maça hazılığa girerken hata veriyo yardımcı olun
suskunreis1 bunu paintten farklı kaydette bir isim ver örnek(asd.bmp)ismin sonunada .bmp ekle kaydet. Sonra Kit Raptor 2GK 2005 programı ilede formayı istediğin takıma uygula.