dark darkprince Fifa 2005 için yaptığım Bjk 2008 çubuklu forması için : http://soccercenter.net/forum/konu/100364/Fifa-2005-icin-Besiktas-2008-sezonu-cubuklu-forma Siyah Forma : * Omuzdaki kartal logosu var :D ... Yüklerken bmp' ye çevirmeyi unutmayın ... Bu da oyundaki görünümü :