benim bir taktiğim var bide onu dene bak şimdi yeni bir klasör aç ismini kaleci ise ga-2 veya oyuncu forması olacaksa pa-2 yap.sonra forma beyazsa siyah, siyahsa beyaz numara ve harfleri oradan al confige gelince şimdi senin formanın kaptanlık işaretiyle felan yerleri uyuşan başka bir formadan al ben bunu denedim ve oldu.**UYARI:** maça girerken forma seçimi yerinde bu formaların bazıları uyuşmuyo kaleci ve oyuncu formaları uyuşmalı bunuda unutma umarım olur olmazsa sen bana formayı ver bende sana onun numara,harfler ve configiyle birlikte veriyim sana;) biraz uzun oldu galiba:D