yeni1sorumla karşı karşıyasınız arkadaşlar
ilk başta söyleyeyim diyorum başka bölümlerde wardır belki ama herkesin yoğunlaştığı bölüm bu bölüm olduğundan ve cewaplandırılma olasılığı en fazla bu bölümde olduğundan buraya böyle bir konu açtım (eğer warsa da konum KİLİTLENMEDEN) bana editör ve modifier i indirdikten sonra nereye kuracağımı , nereye kopyalayacağımı oyuna girince nasıl açacağımı , load game den devam edebilicek miyim , bu gibi sorunlarımı cewaplarsanız çok sevinirim lütfen yardım edin ister ss ile gösterin ister sırasıyla açıklayarak anlatın...