yunusi ben oyuncularımı yedeklerimi falan yazcam 2007 yılındayım Volkan demirel edu lugano carlos önder mikel c.ronaldo emre belözoğlu alex adriano owen serdar kulbilge can arat yasin çakmak colin cazım appiah aurello gökhan gönül gökçek wederson ugur boral zafer yelen ali güzeldal kezman semih şentürk BANA BU FUTBOLCULARDAN İLK 11 VE TAKTİGİ HAZIRLARMISINIZ
by_t2 sallıyo beyler bea bir kere 10 yabancı oyuncu alınmıyoki kadroda 2007 de en fazla 6 yabancı alanıyo yalancı konulara gerek yok arkadaşım konuyu kilitleseniz iyi olur
39anelka399kezman9 bencede buna kadir inanırda:D .yaw böyle yapıp oyundan ne zevk alıyosunuz anlamıyorum ki.önemli olan gerçek fenerbahçeyi biyerlere getirebilmek.
_aRshaviN_ Orjinal Mesajı Yazan: 39anelka399kezman9 bencede buna kadir inanırda:D .yaw böyle yapıp oyundan ne zevk alıyosunuz anlamıyorum ki.önemli olan gerçek fenerbahçeyi biyerlere getirebilmek.
Ronaldinho 80 Orjinal Mesajı Yazan: 39anelka399kezman9 bencede buna kadir inanırda:D .yaw böyle yapıp oyundan ne zevk alıyosunuz anlamıyorum ki.önemli olan gerçek fenerbahçeyi biyerlere getirebilmek. KATILIYORUM..
lennon_ arkadas taktige gerek yok hileye baksimdi; mactan önce hangi takımla maç yapıcanı ögren sonra new user de takıma tıklayın control deyin contined deyin ve maç sırasında rakip takıma en kütü kadroyu ayarkayın
FiFaMania14 Orjinal Mesajı Yazan: lennon_ arkadas taktige gerek yok hileye baksimdi; mactan önce hangi takımla maç yapıcanı ögren sonra new user de takıma tıklayın control deyin contined deyin ve maç sırasında rakip takıma en kütü kadroyu ayarkayın Arkadaşım gerçekten sendeki zeka kimsede yok walla nerden buldun bu hileyi şaşırıyom ya :D:D:D:D Bunu küçük çocuklar biliyo ya.....
_aRshaviN_ Orjinal Mesajı Yazan: FiFaMania14 Orjinal Mesajı Yazan: lennon_ arkadas taktige gerek yok hileye baksimdi; mactan önce hangi takımla maç yapıcanı ögren sonra new user de takıma tıklayın control deyin contined deyin ve maç sırasında rakip takıma en kütü kadroyu ayarkayın Arkadaşım gerçekten sendeki zeka kimsede yok walla nerden buldun bu hileyi şaşırıyom ya :D:D:D:D Bunu küçük çocuklar biliyo ya..... :D:D:D:D:D:D:D
hbugra fenerle normalde 4-1-1-3-1 oynadım kezman şl. lig. tr kupasında gol kralı oldu sol açığa mesut özil sağ açığada özeri koyuyodum. şl.de güçlü rakiplere karşı luganoyu libero yapıp önüne eduyla önderi koyuyodum carlosla gökhanı arka kana yaptım aurelio ön libero appiah ortada önlerinde alex-mesut ilerde kezman oynadım . appiaha çok uzaktan vurdurdum bi sürü ilginç taktikler yaptım 2 türk oyuncu transferiyle şl.yi aldım ilk sezonda açıkçası kuralarda şanslıydım ş,imdi 2. sezonun ortasındayım