Maça gereken önemi vermedik ve golsüz bitti maç :( Şunu bir türlü anlamıyorum, kendilerini maça niye vermiyorlar? Verselerdi hem kendileri için, hem de bizim için daha zevkli olurdu maç. Yıldıray biraz kötü oynadı ama ben ona her zaman güveniyorum. Euro 2008'de ona çok ihtiyacımız var. Arda'nın da mutlaka oynaması gerek. Gökhan Gönül'ün iyi oynaması sevindiriyordu beni. Ancak düşen performansı beni düşündürüyor. Performansı fazla düşmese de Hamit'in orta sahada oynaması bence orta sahamızı daha kötü duruma sokuyor. Bizim diğer oyunculardan mıdır, sistemden midir, yoksa kendisinden midir bilmem etkisiz oluyoruz o orda olunca. Sağ bekte oynaması daha iyiydi bence.
Ayrıca bugünkü gibi kanatsız oynamak da bizim gibi sürekli kanattan hücum yapan bir milleti çok etkiliyor. Nedense milli takımımız ve kulüp takımlarımız hep kanattan hücum yapmaya çalışıyor. Kanattan çok daha iyi hücum yaptığımız doğru, ama eksiklerimizi kapatıp ortadan da hücum yapabilmeliyiz. Önemli eksiklerimizden birinin de bu olduğunu düşünüyorum. Ayrıca sol ve sağ beklerimiz geriye dönemediklerinde Aurelio onların yerine doğru yöneliyor. Bunu çok yanlış buluyorum. Kanattan böyle gelen atakların yaklaşık % 50'sinde top geri çevriliyor. Aurelio'nun o bölgede olmayışı çok büyük tehlike oluşturuyor. Ya stoperlerimiz kapatmaya çalışıyor ve büyük boşluk oluşuyor, ya da kimse kapatmıyor gol yiyiyoruz. Bu sorunu da gidermemiz lazım Euro 2008 öncesi.
Hala çağrılmayan genç oyuncular var. Onlar da çağrılmalı. Dünya kupası eleme ve finallerinde Serkan ve Barış'a çok ihtiyacımız var. Diğer gençlere de. Barış şu durumda da büyük katkı sağlar, Nihat olduğundan Serkan'ın çağrılması halinde ilk 11 oynaması zor. En azından bir hazırlık maçı daha yapılacak sanırım. Hazırlık maçlarına bile çok dikkatli çalışılmalı ve oyuncularımız maça kendini vermeli. Ayrıca Fatih Terim uygun zamanlarda eksikleri de kapatmalı. Norveç maçı gibi maç öncesi ve maç sırasında yapılması gerekenler yapılmalı.