eren968 Merhaba arkdaşlar cretion centre 2007 indirdim çalıştırabildim foramaları reklam ponalorını programa ekledikten sonra kapatıp çıkmamızmı lazım yoksa başka bir programla açıp savelememizmi lazım.cevap verene arkadaşlara şimdiden teşşekkürler.