bunun laptopla masaüstüyle ne alakası var bende de laptop var crysis'den tut pes'e bioshock'dan tut call of duty 3'e kadar her oyunu rahatlıkla oynayabiliyorum. Tabiiki full ayarlarda değil ama onun da dizüstü olmasıyla değil, yeterince iyi bir sistemim olmamasıyla alakası var... Neyse sorununa gelince, 1.20 yamasını kurmak istiyorsan Vista'ya ki ben kurdum, yamaya sağ tuşla tıklayıp yönetici olarak aç komutunu seçmeyi dene.. Ben halletmek için çok uğraştım ama olmadı ilk başlarda sonra oyunu sildim, tekrar başka bir klasöre yükledim, crack yapmadan yamayı kurdum(sağ tuş yönetici olarak çalıştır demeyi unutma!) ardından internetten bulduğum bir 1.20 crackle oyunu crackleyip mutlu sona ulaştım...