Orjinal Mesajı Yazan: esesli_ates

dkz studio da bi sorun var anlayamadım...
sil baştan kur yada internet ten başka bi sürümünü indir
hem biz dosyaları adx uzantılı yapalım diye uğraşıyoruz.
sen dinlemeye uğraşıyosun:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
bu arada 07 GENÇLİK önde gider