Arkadaşlar bu oyun için sistemi yenilettim önceki sistemim 128-geForce fx 5200 ekran kartı 512 ram p4 2.6 işlemciydi
ki bu sistemle bile aslında medium veya low da oynayabilirdim ama hiç yormadan birazda bu oyunu bahane ederek sistemi yeniletmek istedim ve şimdiki sistem AMD Athlon 64 X2 DUAL CORE 4000 + 1 GB RAM + 512 geForce 7300 gt ama bütün bu masrafa rağmen oyun inanılmaz kasıyo bazen 3 maç üst üste oynayabildiğime şükreder oldum özellikle devre arasında donuyo ve kapatmaktan başka çare kalmıyo oyunu yüklerken 4 tane yoksay yaptım ama bunların sanırım dille alakası var bunlarla alakaslı olduğunu sanmıyorum ama çıldırmak üzereyim daha nasıl bir sistem istiyo bu oyun bilmiyorum ama eğer bu sistemde ben high de oynayamazsam deli olurum acaba ekran kartıyla mı çakışıyo bilmiyorum nedir problem benim pc'nin özellikleri gibi olan ve aynı sorunu yaşayan varmı merak ediyorum veya benim gibi olupta yaşamayan bunları söylerseniz memnun olurum yardım edebilecek bi arkadaş varsa şimdiden teşekkür ederim