alperaytar **Arkdaslar ben Fm2006 oynuyorm ama kullandıgım türkçe yamasından hiç memnun degilim %90 türkçe olması gerekirken sanki %90ingilizce bundan dolayı oynadıgım oyundan bi zevk alamıyorum bana yardımcı olabilirmisinizz...**