emre.gs :o:oYAPTIM ÇALIŞTI AMA KADROLARI DEĞİŞTİRİNCE HATA VERİYO BİDE RAKİP TAKIM BARCELONA OLUYO ONU DEĞİŞTİRİNCE DE HATA VEİYO:( :(