19onder03 Evet arkadaslar yaptığım geşiltirdiğim yama hakkında sorunlar ve dikleriniz ve eleştirilerinizi bu bölümde yazabilirsiniz.
16gkhan ewet ben denilen her şeyi yaptım ama olmadı yine ing spiker war özelden cevaplarsan sewinirim konuyu zor buldum zaten
19onder03 hangi sürümü yükledin v1.0 ı yüklediysen spiker sadece oyuncu adlarını konuşuyo ama eğer v1.1 i yüklediysen spiker yeni yeni konuşmaya başlıo işte gol olacakmı kaleciye pas vb gibi ama v1.2 de daha çok konuşacak ;)