adleyba arkadaşlar ltfn yardım edin benim bu konularda pek bi bilgim yok bjk forması ekledim ama çok kötü gözüküyor bi yardın edin:(
adleyba arkadaşım dalga mı geçiyon ben sorunu mu söylüyorum normal çubuklu formayla beyaz formayı ekledim böle oldu yardım edecek birisi yok mu:confused:
zephyr907 Orjinal Mesajı Yazan: ua_boys of hell böle oynasana daha ii pembe beşiktaş :D çarşı taraftarıda giyiyo mu :D şiiiiş süleyman kardeş adam akıllı konuş:D:D:D:D:D:D:D:D forza çarşı bu arada bu yama nasıl yapılır yaw
tmac23 saygı sınırları içinde konuşalım lütfen.saygısızlığa gerek yok.arkadaş bi soru sormuş cvp biliyosanız söyleyin bilmiyosanız susun. dostum ben forma yapmıştım istersen buradan bakabilirsin http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=99054&pagenumber=1&perpage=10
cocuk osman formanın üzerindeki armaya bak.kartal resmi warmı.yoksa az alkmarın forması olabilir.benimkide öle oldu. düzeltemedim.
cocuk osman 'tmac23' sen belki anlarsın.benim formaları nasıl düzeltiriz. az alkmarın forması bjk olmuş benimkide az ninki olmuş.ltfn yardım edin.:(