dark darkprince Şort kısımı biraz kötü gelebilir diye ss de koydum oyunda o kadar kötü değil :D .... Bmp formatına çevirmelisiniz... Ronaldo' nun üzerindeki duruşu : Rooney ve Nistelrooy santra yaparken :
cgtyrn Orjinal Mesajı Yazan: jesus18 ya dostum koymussun resımleri buraya link yok edat nasıl iş ya ciddiye alın lütfen.. BİLİP BİLMEDEN CEVAP YAZMAYALIM LÜTFEN EN ÖNCE İNDİRMEYİ ÖĞRENİN...