dark darkprince Barcelona' nın 2007-2008 sezonunda kullandığı kalın çubuklu formadır... Yüklerken bmp' ye çevirmeyi unutmayın...
dark darkprince Valla ben açık söyleyim Fifa 2007-2008 için yapılan formaları gerek küçülterek grek büyülterek Fifa 2005' teki yerlerine koyuyorum öyle yapıyorum :)
anilkevek arkadaşlar pes 6 türcell süper lig yaması var sa an_il_3558@hotmail.com numaralı hatta mesaj at sın oki mii