yama süper olmus...ellerine saglik, ama bi ricam olacakti, 4 büyükler stadari güzel olmus, ama ben birde 14 tsl stadyum yamasini yükledim, bu yamada ama ali sami yen´de mesela hic pankart falan yok, statda ne pankart var, nede renk....tribünler falan sari, cok kötü duruyor, inönü de ayni öyle, heryer beyaz, buna bi cagre bulabilirmisin ? simdi sadece 4 büyükler stad yamasini yükledim, ama öbür stadlari da yüklemek istiyorum, ama dedigim gibi, ali sami yen hic hos dormuyo