anlatıyım... benimde profesyonel olduğum söylenemez ama bi kaç şey öğrendim üst sırada butonlar var onların birisinin içinde (uzun zamandır kullanadığım için adını bilmiyorum pardon) bir çok top,stad,face eklenecek bölümler var onlardan birisini seçip indirdiğin dosyayı ekli yorsun ve tamam diyorsun...(((PROGRAMI BEN BENİM BİLGİSAYARDAN SİLDİM Bİ DAHA YÜKLİYİNCE DAHA GÜZEL BİR ŞEKİLDE ANLATIRIM BU BİRAZ KÖTÜ OLDU:D :D :D :D)))