Arkdaşlar ben fifa08 de fenerbahçede managerlik yapıyorum. Takım taktiğimin adı Fen'bahçe taktiği (4-3-3 e benzeyen)
ben bu taktikte
ALEX i cm pozisyonunda oynatuyorum
DEİVİD i rwm poziyonunda oynatıyorum
UĞUR BORAL ı lwm pozisyonunda oynatıyorum
Bu 3 oyuncu maçın ilk yarısı bitmesine az kala güçleri sarı oluyor çok azalıyor diğer oyuncular güçleri full duruyor bu 3lü erken yoruluyor. Acaba bu sorunu nasıl giderebilirim ???