Arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var, internetten bulduğum bir yamayı indirdim oyuna import ettim herşey iyi güzel ama oyunu ilk açtığınızda ayarları sürekli yeniden yapmak zorunda kalıyorum, direk ayarlı şekilde gelmiyor, edit >> load, dedikten sonra yamayı tam anlamıyla kullanabiliyorm ve her oyuna çıkıp girdiğimde yeniden aynı işlemi yapmak zorunda kalıyorum, yardımcı olursanız sevinirim,
Not: konami'nin çıkardığı 1.20 yamasınıda kurdum, 2 türlüde denedim hıcbır sekilde olmuyor
Arkadaşlar aynı temayı aynı şekilde arkadaşımın bilgisayarında kurdum onda sorunsuz çalışıyor ama bende çalışmıyor kafayı yiycem.