SniperBomb Fifa 08' de otomatik koşu nasıl kapanıyo. Yani demek istediğim ben bi faul yaptığımda top boşta kalınca hakem avantaja bırakıyo ama benim oyuncum o topa at gibi koştuğundan alıyo ve serbest vuruş oluyo. Bunu nasıl engelleriz¿?
DECISION arkadasim through ball arapasi demek ara paslari otomatik olur ozaman konu ya gelince onun icin birsey yapamazsin oyun böyle
DECISION Orjinal Mesajı Yazan: SniperBomb Kontrol menüsünde manual cross var sanırım bu da otomatik koşu oluyo bi deniyim. beyler ingilizceyimi unuttunuz ne oluyoruz cross orta demek manual crossta otomatik orta
DECISION Orjinal Mesajı Yazan: SniperBomb Kontrol menüsünde manual cross var sanırım bu da otomatik koşu oluyo bi deniyim. beyler ingilizceyimi unuttunuz ne oluyoruz cross orta demek manual crossta otomatik ortayi kapatir