bandobras bana geliyor ki GTAda hangi oyunu en çok beğendiğimizi soruyor:D:Dbence GTA 2:D:D harikaydı benim için:D
ozanberka1 pardon konu başlığı yanlış,aslı;''gta serisinde en sevdiğiniz oyun hangisidir'' olcak.özür dilerim.
zephyr907 tabi kide vice city ilk gta o oyunla ünlendi. herkesin gönlüne taht kurdu her ne kadar yeni gta ların yanında bebe gibi kalsada ozamanlarda için fevkalade bir oyun