es1965 arkadaslar hamachıde fıfa neden donuyor? tum ayrıntılarını anlatırsanız sevınırım...ben guvenlık duvarına tanıttıtım vırusu kaldırdım.az agdada bulunuyom ama yıne donmalar oluyo...