arkadaşım acaba şut konfigürasyonunu değiştirmiş olabilir misin??.Eğer öyleyse settings bölümünden; klavye ile oynuyorsan keyboard yazan yere bak.Değil joystik ile oynuyorsan Controller bölümüne bak.Orada şut tuşuna ne yaptığına bir bak.Umarım yardımcı olabilmişimdir.