merhaba
bazi sitelerde okudugum cahit pasa icin yapilan cirkin hakaretlerin burda olmamasina cok sevindim ve bu site yoneticilerini tebrik ediyorum. ben portadownda yasayan bir turk isadaminin kiziyim. ve cahit pasanin buraya bulgar gocmeni oldugu halde heryerde turk olmasini vurguladigi icin bir turkun buraya gelmesinden gurur duyuyorum eft yas 35 yolun yarisi eder derler ama adam yas 35 yolun 4te 1 felsefesinden ilerliyor. gercektende adam 18liklere tas cikartmayi birakin mac icerisinde herkesi nefessiz birakiyor. diger sitelerde okudugum askerden kacti gibi soylentileri cok mu cok yalnis buluyorum. Pasa babamin en yakin arkadasidir veee gercekten soylentiler kulak asmiyoruz. ayriyetende yok kusadasinda oynamis bulmustur kendine bir sari gibi cirkin sozlerede kulak asmiyoruz. allah askina arkadaslar cahit pasa 15 yillik evli bir adam su anda okuyan bir kizi var. Lutfen kimseyi rencide altinda koyucak sozler solemeyin.. HAaa birde bazi gazeticiler cikiyorr sokaklar surunuyordu ben aldim ben menajeriyim ben yaptim onu oraya gibi yalan uydurma sozlerle kendine yer bulmaya calisiyor. Babamla eski arkadastir cahit pasa veee arkadaslik yani babam sayesinde gelmistir buraya..gelmesinden portadown halki olarak cok mutluyuz...Evet CAhit pasaya helal olsun ...
Onu cok seviyoruzz ve gonulden kutluyoruzz...
SEvgilerimde
CEMRE CUBUK