emrynt Arkadaşlar bir arakdaşımla fm oynuyordum ilk başta ikimizde girdik oyuna hamachıden.Sonra kaydedip çıktık.Fakat diğer arakdaş giremiyor yeni kullanıcı olarak giriyor ne yapmalıyız
karems daha önce oynadıgı takımın yanındaki bağlı değil kısmına tıklayıp görevi geri alması gerekiyor arkadaşım. Böle konuları FM2008 Yardım hattından yazarsan daha güzel olur.;)
nouman_cr9 **vede ek olarak eger baglantıyı göremiyorsa baska sunucudan baglan butonuna basarak oyunu kuran kisinin ip adresini yazarakta girebilirsiniz;)** **fatih abi tam takım calısması yaptık yaww:D:D:D**