selam arkadaslar ben ekran kartı alcam ekran kartım SAPPHIRE 512MB,ATI Radeon HD 2600PRO,PCI-Ex,DDR2,128bit,DVI-I,HDTV,HDMI,HDCP bu ekran kartı benim pc me uyumlumudur pc özellikleri ıntelR PENTIUM R4 cpu 306,ghz işlemci msı P4M89OM ana kartım 1.50gb RAM tümleşik sizce ekran kartım uumlumu sizlerin onerilerine bakarak ekran kartı alcam onerrilerini bekliyorum simdiden teşekkürler SCN.NET...