eren968 Merhaba arkadaşlar benim yazdığım okunya cevap verirseniz sevniirim benim oynadığım Fifa2007 2cidili oyuna girince kasam ses çıkarıyor acaba neden böyle bir sorun yaşan varsie yada nedenini bilen var ise lütfen cevap versin